Assistent Facility Manager

Functie

  • Als rechterhand van de Facility Manager zorg je mee voor het algemeen beheer en onderhoud van alle infrastructuur op de verschillende sites binnen de bedrijvengroep.
  • Je bent verantwoordelijk voor de administratieve follow-up.
  • Je vraagt offertes op, vergelijkt ze en volgt nadien de bestellingen op. Bij de binnenkomende facturen controleer je of deze overeen stemmen met de bestelbonnen.
  • Je coördineert werkzaamheden en je draagt hierbij zorg voor de veiligheid van de medewerkers.
  • Je waakt over de correcte uitvoering van de afgesproken werken: schoonmaak, onderhoud, installaties, keuringen, …
  • Ook het wagenpark behoort tot jouw takenpakket (administratie, onderhoud, bandenwissel, controle van facturen, keuringen, …)
  • Je streeft met jouw vlotte service en flair naar maximale tevredenheid bij onze interne klanten. Hiervoor maak je als ambassadeur deel uit van de “The Positive Wave Crew” en help je mee bij de organisatie van interne events.

Profiel

  • Bij voorkeur heb je een opleiding Facility Management genoten en heb je kennis/interesse in techniek. Heb je deze ervaring niet maar wil je hier graag jouw tanden in zetten? Dan bekijken wij of een aangepast traject mogelijk is.
  • Je kunt zelfstandig te werk gaan en bent vlot in het onderhandelen met leveranciers en onderaannemers.
  • Je werkt graag in team en kan je collega’s enthousiasmeren en overtuigen om afgesproken richtlijnen na te leven.
  • Dagelijkse communicatie verloopt in het Nederlands, al is het zeker een troef als je ook jouw plan kan trekken in het Frans en/of Engels.
  • Je bent computervaardig genoeg om ons eigen ERP-systeem onder de knie te krijgen. Daarnaast kan je vlot overweg met MS Office.
  • Je kan prioriteiten stellen en gaat gestructureerd te werk.
  • Positive vibes only en klantvriendelijkheid zijn waarden waar je belang aan hecht.

We care about our Sailors

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Een mooi verloningspakket aangevuld met extralegale voordelen.
  • Om jouw competenties verder uit te werken kan je genieten van zowel interne als externe opleidingen.
  • We care about your work-life balance en om dit on-point te houden geniet je bovenop de standaard 20 verlofdagen van 12 inhaalrustdagen. Na een inloopperiode is er ook de mogelijkheid om 1 dag per week van thuis uit te werken.

Je komt terecht in:

  • Een splinternieuwe en moderne werkomgeving.
  • Een tof team van gemotiveerde collega’s.
  • Een snelgroeiende familiale onderneming met doorgroeimogelijkheden binnen de groep.

Je hebt een gezond gevoel voor humor en je kan één van onderstaande teamactiviteiten wel smaken:

  • Iedere laatste vrijdag van de maand “BarcKiller”- drink.
  • Jaarlijks een nieuwjaarsreceptie.
  • In juli zetten we het collectief verlof in met een leuk feestje waar al onze zusterbedrijven samen komen.
  • Als bedrijf hebben we het Label ‘Sportbedrijf’ van Sport Vlaanderen gewonnen voor twee jaar lang. Dit door onze sportieve activiteiten zoals cross fit, wandelen, pingpong, darts, …
  • Tijdens de wintermaanden kan je van maandag tot donderdag genieten van een verse tas soep,  tijdens de zomermaanden worden er dan wekelijks fruitmanden geleverd.

Maak nu de switch & join the wave!

Bezorg ons jouw persoonlijke CV via jobs@debafacility.be of neem telefonisch contact op met Tibo De Vriese op 0473/11.78.34 of Jennifer Van de Velde op 0473/11.78.37.


Moorstraat 24, 9850 Landegem
www.debafacility.be