Bij Het Veer geloven we dat een gezonde geest en een gezond lichaam hand in hand gaan. Daarom namen onze medewerkers deel aan “Kom van dat gat af!”, een initiatief dat iedereen aanmoedigt om meer te bewegen tijdens de werkdag en daarbuiten.
Tijdens deze actie gingen collega’s de uitdaging aan om zoveel mogelijk stappen te zetten en bewust meer beweging in hun dagelijkse routine te brengen. Van een extra wandeling tijdens de lunchpauze tot een sportieve verplaatsing naar het werk: elke stap telde mee.
Als trotse deelnemer aan het traject Sportbedrijf 2026 zetten we blijvend in op gezondheid, welzijn en verbondenheid binnen onze organisatie. Met initiatieven zoals deze willen we medewerkers inspireren om actief te blijven en samen te werken aan een gezonde en energieke werkomgeving.
Bedankt aan alle collega’s die enthousiast deelnamen en mee het verschil maakten. Samen blijven we in beweging!


